Кабмін істотно розширив критерії оцінки ризику від провадження господарської діяльності в морських і річкових портах.


11.07.2019 02

  Кабінет міністрів України на засіданні в середу затвердив нові критерії для оцінки ризику від провадження господарської діяльності в сфері безпеки на морському та річковому транспорті, істотно розширивши їх перелік.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна.

Затверджено перелік з 14 критеріїв.

Раніше список складався з усього трьох критеріїв: вид госпдіяльності; кількість осіб, які постійно або тимчасово перебувають на об'єкті морського / річкового транспорту; наявність порушень законодавства в сфері безпеки на морському та річковому транспорті.

У новий список критеріїв увійшли: пасажиромісткість, обсяг перевезення небезпечних вантажів, кількість буксируваних судів, обсяги вантажоперевезення, кількість лоцманських проводок, кількість аварій за участю судів одного власника і т.п.

Нові критерії оцінки ризику від госпдіяльності у сфері морського і річкового транспорту також встановлюють в якості одного з критеріїв кількість затримок суден інспекторами країни порту  та / або країни прапора, а також заборони чи обмеження експлуатації суден на внутрішніх водних шляхах. Такий критерій, на думку уряду, забезпечить виконання судновласниками конвенційних вимог щодо зобов'язань держави прапора і сприятиме виконанню Україною зобов'язань по асоціації з ЄС.

Крім того, згідно з новими критеріями оцінки ризику на морському і річковому транспорті, віднесення суб'єкта госпдіяльності до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями за наступною шкалою: від 41 до 100 балів - високий ступінь ризику, від 21 до 40 - середня і від 0 до 20 балів - незначна.

Як і раніше, планові перевірки діяльності суб'єктів господарювання планується здійснювати з такою періодичністю: для суб'єктів з високим ступенем ризику - не частіше ніж один раз на два роки; із середнім ступенем ризику - не частіше ніж один раз на три роки; з незначним ступенем ризику - не частіше, ніж раз на п'ять років.

Відповідні планові перевірки буде проводити Держслужба морського та річкового транспорту.

Раніше ЦТС писав про те, що бізнес в українських портах згенерував 1,7 млрд доларів доходу в 2018 році. Держстат опублікував дані про роботу підприємств в морських портах України.

За матеріалами https://cfts.org.ua